Odkazy:  :   Spolek   Portal    Sbirka   GDPR   Doprava-online   Simulatory   CDVZ-info   Facebook

Vysílačky - rady, servis, porady

vše o vysílačkách, odkazy, rady, nápady
Uživatelský avatar
petrw.
Člen sdružení
Příspěvky: 2001
Registrován: stř 06. kvě 2009 19:36:47

Re: Vysílačky - rady, servis, porady

Příspěvek od petrw. » ned 11. říj 2009 11:10:22

tak to nevim :shock: zkusím to někde vičíst , ale je to ve scanii z výroby.
Revizor Sdružení řidičů CZ

Uživatelský avatar
petrw.
Člen sdružení
Příspěvky: 2001
Registrován: stř 06. kvě 2009 19:36:47

Re: Vysílačky - rady, servis, porady

Příspěvek od petrw. » ned 11. říj 2009 11:18:17

Martine, tak zkusim to zapojení. :D autorádio origoš zapojení z výroby, k tomu je připojený HF parot normálně podle návodu. Z kabelu co vedou k autoradiu je vytažený proud k GPS a taky k CB. STB jede na 24 a je zapojen na přívodu k zapalovači, TV je normálně na zásuvku 12 v a repra jsou origo nic přidávanýho. 220 měnič nemám a lednice fachá na 12 ze zásuvky . Tak to bude snad všechno.
Revizor Sdružení řidičů CZ

Uživatelský avatar
martin440
Člen sdružení
Příspěvky: 1610
Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysílačky - rady, servis, porady

Příspěvek od martin440 » ned 11. říj 2009 12:38:36

a nebude tam někde noc velkej přechodovej odpor po cestě? nebo někde použitej slabej drát , kterej může "srážet" napětí při zatížení-jinak nevim ,to by se muselo vidět
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic

Andyv8
Člen sdružení
Příspěvky: 41
Registrován: ned 02. srp 2009 11:54:27
Bydliště: Božídarsko

Re: Vysílačky - rady, servis, porady

Příspěvek od Andyv8 » ned 11. říj 2009 18:27:08

No já jsem něco podobného viděl u kolegy v autě.Měl CB napojené na měnič k rádiu.Tento měnič byl montován orig.od Scanie.Tento měnič byl ale právě pouze pro rádio a jakmile na to kolega napojil CB a ''zaklíčoval'',tak to asi ten měnič už neutáhl a rádio pohaslo a ani CB nefungovalo.Problém vyřešil tím,že CB napojil na druhý měnič,který napájí 12V zásuvky.Scanie má 2 měniče.Jeden mám u rádia(pro rádio) a druhý je v pravé spodní přihrádce nad spolujezdcem(pro 12V zásuvky).
V8 580-čumákovka Scania,Goldhofer STZ L5 54-80

roadtrain
řidič profesionál
Příspěvky: 923
Registrován: úte 14. črc 2009 18:27:28

Re: Vysílačky - rady, servis, porady

Příspěvek od roadtrain » ned 11. říj 2009 19:17:52

ono záleží na měniči jak je postaven jsou jen pro jeden ale i čtyři spotřebiče

Bonek
Příspěvky: 6
Registrován: pát 02. říj 2009 20:26:54

Re: Vysílačky - rady, servis, porady

Příspěvek od Bonek » ned 11. říj 2009 19:42:42

Tak podle mě to ten měnič nepobírá. Origoš bejvá 4 - 5 A. Když se vejdeš do těch např. 4 - 5 ampér, tak tam můžeš zapojit třeba 20 spotřebičů. Jen ta vysílačka má odběr cca 2 ampéry(podle tipu) + rádio....... atd. Otestuj CBčko z jiného zdroje. Pak ti nezbude nic jiného ,než pořídit další měnič, nejlépe spínaný.

Uživatelský avatar
petrw.
Člen sdružení
Příspěvky: 2001
Registrován: stř 06. kvě 2009 19:36:47

Re: Vysílačky - rady, servis, porady

Příspěvek od petrw. » ned 11. říj 2009 21:01:02

kdyby to nestihal měnič tak shoří a nebude fungovat :?: jestli se nemýlím :) . Podle mě to neude problém s napájením, protože to ani nepohasíná a Hf přepne radio do modu mute co dělá normalně při hovoru , ne že by ho to vyplo ono jde normálně ale je zlumený, teda převádí zvuk z HF , který začne samo od sebe hlasový vytáčení. reaguje to však na CB jako by to bylo nějak spojený nebo co. Zítra vyzkouším jinou stanici a uvidím. Kabeláž by měla být taky ok , jsou použitý origoš k tomu dodavaný ( rado a HF a GPS) , taktéž telka ( ta jede na zásuvku , teda na druhý měnič :?: ) a STB jede na 24 . všechny spoje co nejsou přes konektory jsou pájený . Jinak CB mám alamat tuším 296 zítra se podívám na to číslo.
Revizor Sdružení řidičů CZ

Bonek
Příspěvky: 6
Registrován: pát 02. říj 2009 20:26:54

Re: Vysílačky - rady, servis, porady

Příspěvek od Bonek » pon 12. říj 2009 21:40:13

Ne ne neshoří(nebo neměl by shořet). Je tam ochrana proti přetížení, měla by tam být ochrana proti přepolování a hlavně POJISTKA !!! Otestuj a uvidíš.

Uživatelský avatar
petrw.
Člen sdružení
Příspěvky: 2001
Registrován: stř 06. kvě 2009 19:36:47

Re: Vysílačky - rady, servis, porady

Příspěvek od petrw. » pon 12. říj 2009 21:47:20

Bohku , jsem to dneska zkousel a zapnul si měření na CB , tak mi to lítá od 13,6 V do 12,5 V myslíš že to bud e tím ??? Pod těch 12,5 to nešlo a skákalo to přesně podle rytmu disca :D :cry:
Revizor Sdružení řidičů CZ

Bonek
Příspěvky: 6
Registrován: pát 02. říj 2009 20:26:54

Re: Vysílačky - rady, servis, porady

Příspěvek od Bonek » úte 13. říj 2009 17:49:51

No, abys něco nekupoval jen tak..... Zapoj to CBčko mimo ten měnič na který to máš nyní zapojené(hlavně přes pojistku :). Potom uvidíš.... Já to na ten měnič vidím z 85%. Spíš je podstatné jaký je výsledný příkon toho co máš k tomu měniči připojené a kolik ten měnič dává ampér. A podle toho ,že ti takhle kolísá napětí je ten měnič přetížený. Testuj 8-)

Odpovědět