Odkazy: : Spolek Portal Sbirka GDPR Doprava-online Autoplosina Facebook
rozpracováno mýto, opravy , výstavba
Pravidla fóra
ZDE NELZE ODPOVÍDAT.
ZDE NELZE ODPOVÍDAT.
- mates
- Admin
- Příspěvky: 2802
- Registrován: ned 29. bře 2009 12:21:45
- Bydliště: Praha 602 239 042
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba
Hugo stačí napsat souhlas s Foglíkem jasně že nikoho obviňovat nebudeme. je to rozpracovaný téma tak prosím další připomínky mimo tohle uvedené
obviňovat nebudeme. místo vyjadřévání k prodiskutované věci,pište prosím další, klidně i ty otázky , prostě kd co máte. může toho být i více a uděláme klidně více článků. každý podnět je dobrý,proto někdy píšu tak aby to zaujalo třeba i blbostí. jinak by tu za chvíli chcíp pes
obviňovat nebudeme. místo vyjadřévání k prodiskutované věci,pište prosím další, klidně i ty otázky , prostě kd co máte. může toho být i více a uděláme klidně více článků. každý podnět je dobrý,proto někdy píšu tak aby to zaujalo třeba i blbostí. jinak by tu za chvíli chcíp pes
člen výboru
-
- Člen sdružení
- Příspěvky: 1610
- Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
- Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba
dobře Mates . víš že sem huba nevymáchaná............
případ 1-lepičí a flastrikovači-lokální opravy
nejmenovaná Fa. přijede vyfrézuje , do vyfrézovaní díry aniž by ji jak-koliv vyčistila "nasere" směs dopidlá to válcem a čau...bez použití penetrace, bez asfaltových pásů po okrajích, aby se tam nedostala voda(v zimě) a pod. a to nemluvím o výškových rozdílech oproti původní vozovce...pár týdnů ..max do zimy a záplata je v pr...= prachy hozený do kanálu, ale dotyčná Fa je špička -rychle levně ale pro koho?????? pro srovnání jak vypadají "záplaty" v cizině??? a jak dlouho vydrží
případ 2-celková oprava povrchu (novej tepich )
1-odfrézuje se - vyčistí- použije se penetrace i podpůrné pásy a pod. hezké.... kvalitně, i použitá směs je na úrovni ALE ...
- samotné těleso silnice nebo dálnice-při počáteční stavbě nebyli dodrženy normy a tudíž je stále v pohybu ( pracuje ) koleje -díry-výtluky na starých místech se po čase objeví znova a peníze a práce jde do.....takovýto úsek je jen dočasně hezký a rovný ---v konečném důsledku je to černá díra na peníze a kšeft pro spřátelené FA
2-rekonstruce vozovky....
nechci dělat machra , ale všímám si ...v DE se odstraní celé těleso vozovky (až do 1.20 m i více ) a na to se pokládá nové z reciklátu příslušné zrnitosti , smíchané s vápnem popřípadě cementem a na takto položenou a utaženou vrstvu se pokládá konečný povch (asfalt.směs nebo beton) pokud jde o beton je určitou dobu pokryt savou vrstvou a zkrápěn vodou-kvůli "vyzrání" ( viz práce na okruhu -přivaděč od D-5 praha, k nim se to ještě nedoneslo)
-další věc -okruh praha.....
-proč není udělán v profilu, který by umožnil v jednom směru provoz 2 krát 2 pruhy????? ( jeden 3,5 m + 2m pro osobní jako všude jinde????????)
- jsou opravdu dodrženy techologické postupy a normy sám o tom silně pochybuji , už jen z pohledu laika na samotnou stavbu, je to nesmysl
a naposled D-1 + dopravní infrastruktura= jedna velká černá díra do státního rozpočtu , účelově vytvořený systém pro spřátelené firmy a kamarády politiků a lidí okolo výběrových řízení....
- všimněme si, že od r. 1990 na D-1 se nikdy neprováděli práce a rekonstrukce , které by vedli k zkvalitnění dálnice jako takové...(pár km nových povrchů v nedostatečné šíři pro pozdější použití nepočítaje)
- vždy a všechny "práce" se soustředili bez ohledu na finance a budoucí vytíženost dálnice, jako HLAVNÍ, tranzitní a páteřní tepně v CZ , jen NA !!!! budování protihlukových stěn- montáž zbytečných informačních panelů, které cizincům řeknou jen málo ...konkrétně protihlukové stěny " sešněrovali dálnici , tak, že v konečném důsledku, všechny tyto stamilionové a miliardové investice budou hozeny do kanálu z těchto důvodů:
- i průměrnému pitomci je jasné už od roku 90, že je a už dávno bylo potřeba D-1 rozšířit na 3 pruhy a to v celé její délce....argument, že dostavba D-11 na Ostravu D-jedničce "ulehčí" je naprosto zcestný
-protihlukové stěny byli postaveny bez jakéhokoliv ohledu na budoucí rozšíření dálnice ...proč asi???? =další zakázky a tunel na stát
-"místní" rekonstrukce určitých úseků je zase prováděna bez ohledu na budoucí potřebné rozšíření.... přes to , že v některých zemích není problém těleso a vozovku rozšířit , bez toho aby se bouralo vše, včetně rozšíření některých mostů , ale jen za předpokladu, že se přísně dodržují technologické postupy a normy....což je v naší zemi skoro nemožné...
- je tu i jiný problém ---samotní dopravci (a výherci) dané zakázky porušují pravidla , záměrně přetěžují svá vozidla za účelem většího zisku a menších??? nákladů při dopravách materiálu na zmíněné stavby,,,tím samozřejmě narušují silniční síť 3-ch tříd a pod. a zvyšují skody na těchto komunikacích, které zase někdo "známý" zaplátuje a furt dokola ....
-R-6 sám jsem navážel materiál na tuto stavbu (těleso..tj. to co je pod samotným povrchem-asfaltem) jedním slovem-děs a hrůza , velká většina materiálu nevyhovující z hlediska zrnitosti a možnosti "řádného utažení" podle norem , co to udělá po provozu je dneska krásně vidět a potažení novým povrchem nic nevyřeší....nehledě o pokládce vrchní vrstvy(konec napojující se na okruh), která byla dělána ....nemám slov --někdo zde moc dobře ví o co gou
zdaleka nemám čas , znalosti detailů , i náladu vypisovat vše , co jsem kde viděl a všechno to diletanství, které je úměrné pěnězům obdržených za konkrétní stavbu---je to nad moje síly
samozřejmě, abych neházel jen špínu , je hodně staveb, kde je vše v pořádku a čest lidem a firmám, které se na tom podíleli....
případ 1-lepičí a flastrikovači-lokální opravy
nejmenovaná Fa. přijede vyfrézuje , do vyfrézovaní díry aniž by ji jak-koliv vyčistila "nasere" směs dopidlá to válcem a čau...bez použití penetrace, bez asfaltových pásů po okrajích, aby se tam nedostala voda(v zimě) a pod. a to nemluvím o výškových rozdílech oproti původní vozovce...pár týdnů ..max do zimy a záplata je v pr...= prachy hozený do kanálu, ale dotyčná Fa je špička -rychle levně ale pro koho?????? pro srovnání jak vypadají "záplaty" v cizině??? a jak dlouho vydrží
případ 2-celková oprava povrchu (novej tepich )
1-odfrézuje se - vyčistí- použije se penetrace i podpůrné pásy a pod. hezké.... kvalitně, i použitá směs je na úrovni ALE ...
- samotné těleso silnice nebo dálnice-při počáteční stavbě nebyli dodrženy normy a tudíž je stále v pohybu ( pracuje ) koleje -díry-výtluky na starých místech se po čase objeví znova a peníze a práce jde do.....takovýto úsek je jen dočasně hezký a rovný ---v konečném důsledku je to černá díra na peníze a kšeft pro spřátelené FA
2-rekonstruce vozovky....
nechci dělat machra , ale všímám si ...v DE se odstraní celé těleso vozovky (až do 1.20 m i více ) a na to se pokládá nové z reciklátu příslušné zrnitosti , smíchané s vápnem popřípadě cementem a na takto položenou a utaženou vrstvu se pokládá konečný povch (asfalt.směs nebo beton) pokud jde o beton je určitou dobu pokryt savou vrstvou a zkrápěn vodou-kvůli "vyzrání" ( viz práce na okruhu -přivaděč od D-5 praha, k nim se to ještě nedoneslo)
-další věc -okruh praha.....
-proč není udělán v profilu, který by umožnil v jednom směru provoz 2 krát 2 pruhy????? ( jeden 3,5 m + 2m pro osobní jako všude jinde????????)
- jsou opravdu dodrženy techologické postupy a normy sám o tom silně pochybuji , už jen z pohledu laika na samotnou stavbu, je to nesmysl
a naposled D-1 + dopravní infrastruktura= jedna velká černá díra do státního rozpočtu , účelově vytvořený systém pro spřátelené firmy a kamarády politiků a lidí okolo výběrových řízení....
- všimněme si, že od r. 1990 na D-1 se nikdy neprováděli práce a rekonstrukce , které by vedli k zkvalitnění dálnice jako takové...(pár km nových povrchů v nedostatečné šíři pro pozdější použití nepočítaje)
- vždy a všechny "práce" se soustředili bez ohledu na finance a budoucí vytíženost dálnice, jako HLAVNÍ, tranzitní a páteřní tepně v CZ , jen NA !!!! budování protihlukových stěn- montáž zbytečných informačních panelů, které cizincům řeknou jen málo ...konkrétně protihlukové stěny " sešněrovali dálnici , tak, že v konečném důsledku, všechny tyto stamilionové a miliardové investice budou hozeny do kanálu z těchto důvodů:
- i průměrnému pitomci je jasné už od roku 90, že je a už dávno bylo potřeba D-1 rozšířit na 3 pruhy a to v celé její délce....argument, že dostavba D-11 na Ostravu D-jedničce "ulehčí" je naprosto zcestný
-protihlukové stěny byli postaveny bez jakéhokoliv ohledu na budoucí rozšíření dálnice ...proč asi???? =další zakázky a tunel na stát
-"místní" rekonstrukce určitých úseků je zase prováděna bez ohledu na budoucí potřebné rozšíření.... přes to , že v některých zemích není problém těleso a vozovku rozšířit , bez toho aby se bouralo vše, včetně rozšíření některých mostů , ale jen za předpokladu, že se přísně dodržují technologické postupy a normy....což je v naší zemi skoro nemožné...
- je tu i jiný problém ---samotní dopravci (a výherci) dané zakázky porušují pravidla , záměrně přetěžují svá vozidla za účelem většího zisku a menších??? nákladů při dopravách materiálu na zmíněné stavby,,,tím samozřejmě narušují silniční síť 3-ch tříd a pod. a zvyšují skody na těchto komunikacích, které zase někdo "známý" zaplátuje a furt dokola ....
-R-6 sám jsem navážel materiál na tuto stavbu (těleso..tj. to co je pod samotným povrchem-asfaltem) jedním slovem-děs a hrůza , velká většina materiálu nevyhovující z hlediska zrnitosti a možnosti "řádného utažení" podle norem , co to udělá po provozu je dneska krásně vidět a potažení novým povrchem nic nevyřeší....nehledě o pokládce vrchní vrstvy(konec napojující se na okruh), která byla dělána ....nemám slov --někdo zde moc dobře ví o co gou
zdaleka nemám čas , znalosti detailů , i náladu vypisovat vše , co jsem kde viděl a všechno to diletanství, které je úměrné pěnězům obdržených za konkrétní stavbu---je to nad moje síly
samozřejmě, abych neházel jen špínu , je hodně staveb, kde je vše v pořádku a čest lidem a firmám, které se na tom podíleli....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic
- mates
- Admin
- Příspěvky: 2802
- Registrován: ned 29. bře 2009 12:21:45
- Bydliště: Praha 602 239 042
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba
D1 v roce tušim 96,97 Praha - Mirošovice rozšíření do třípruhu + celková rádoby rekonstrukce
pár několika kilometrových úseků opraveno někde betonem,jinde balenou.
naprosto to nedostačuje
východní trasa Hradec, Olomouc, OVA by asi něco odtáhla bokem a hlavně by byla alternativa při opravách a rekonstrukcích D1
R6 je problém, spodek je v katastrofálním stavu a loňská oprava byla ve stylu hodně metrů na úkor práce do hloubky jak se zdá.
nicméně okem negramota je vidět, že je zde nezájem státu o to něco dělat pořádně. bohužel si tu můžeme akorát zanadávat,protože peníze na zjištění stavu nezávislou firmou a následné podání žalob jaksi nemáme.
a to nemluvim o tom, co předcházelo v médiích při vstupy firmy skanska na český trh a jaká pověst s ní přišla z okolních států. neobviňuju jen konstatuju, co jsem četl na netu
no to už je skoro OT, takže to budemem muset nějak vymyslet jinak....
pár několika kilometrových úseků opraveno někde betonem,jinde balenou.
naprosto to nedostačuje
východní trasa Hradec, Olomouc, OVA by asi něco odtáhla bokem a hlavně by byla alternativa při opravách a rekonstrukcích D1
R6 je problém, spodek je v katastrofálním stavu a loňská oprava byla ve stylu hodně metrů na úkor práce do hloubky jak se zdá.
nicméně okem negramota je vidět, že je zde nezájem státu o to něco dělat pořádně. bohužel si tu můžeme akorát zanadávat,protože peníze na zjištění stavu nezávislou firmou a následné podání žalob jaksi nemáme.
a to nemluvim o tom, co předcházelo v médiích při vstupy firmy skanska na český trh a jaká pověst s ní přišla z okolních států. neobviňuju jen konstatuju, co jsem četl na netu
no to už je skoro OT, takže to budemem muset nějak vymyslet jinak....
člen výboru
-
- řidič profesionál
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 14. črc 2009 18:27:28
Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba
už se k tomu vyjadřovat nebudu ale myslíte si opravdu že je dobré dělat krky na ministerstvo dopravy a pak s ním chtít jednat ? no nevím asi to není to pravé ořechové.
-
- Člen sdružení
- Příspěvky: 1610
- Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
- Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba
je to jen konstatování stavu a povaze "v našem státě"
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic
-
- řidič profesionál
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 14. črc 2009 18:27:28
Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba
no jasně já to beru a všichni ví jak to je jenže no ve druhé světové nikdo nemusel Stalina ale hold ho potřebovaly a tak mu musely dát střední evropu kterou stejně nikdo nepotřeboval ale pokud s někým chceš jednat a podílet se na tvorbě zákonů no hold i když víš musíš přivřít očička aby si dosáhl toho čeho dosáhnout chceš musíš tak nějak politicky.
takže já bych to zabalil důkazy stejně nejsou a spíše jednal o tom co nás fakt trápí a zrovna mýto,nebo úplatky to je hodně vysoká karta na kterou stejně nemáme at se nám to líbí či nikoliv.
takže já bych to zabalil důkazy stejně nejsou a spíše jednal o tom co nás fakt trápí a zrovna mýto,nebo úplatky to je hodně vysoká karta na kterou stejně nemáme at se nám to líbí či nikoliv.
-
- Člen sdružení
- Příspěvky: 1610
- Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
- Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba
to je bohužel pravda
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic
- bohousek1
- Člen sdružení
- Příspěvky: 5606
- Registrován: ned 29. bře 2009 12:25:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba
A co to napsat formou zamysleni.
Bylo nebylo v jednom state, v jedne firme ....
Bylo nebylo v jednom state, v jedne firme ....
..:: Bohousek1 ::..
- petrw.
- Člen sdružení
- Příspěvky: 2001
- Registrován: stř 06. kvě 2009 19:36:47
Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba
NO road má celkem pravdu. Proč se nasírat do věcí, které stejně nezměníme, spíše se snažit dotáhnout načaté.
Revizor Sdružení řidičů CZ
-
- řidič profesionál
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 14. črc 2009 18:27:28
Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba
Bohoušku to je furt to samé státní uředník už není vůl
jak píše Petr prostě se zaměřme na to co má smysl a je rozpracováno.opravdu toto je boj s větrnými mlýny a my státního úředníka potřebujeme at se nám to líbí nebo ne.jasně ani to mýto a cesty no škoda mluvit ale bohužel s tím nepohneme a ještě proti sobě poštveme ty co by nám mohly pomoci.
jak píše Petr prostě se zaměřme na to co má smysl a je rozpracováno.opravdu toto je boj s větrnými mlýny a my státního úředníka potřebujeme at se nám to líbí nebo ne.jasně ani to mýto a cesty no škoda mluvit ale bohužel s tím nepohneme a ještě proti sobě poštveme ty co by nám mohly pomoci.