Odkazy:  :   Spolek   Portal    Sbirka   GDPR   Doprava-online   Autoplosina   Facebook

rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvky, které nejsou k věci jsou přesouvány sem.
Zde neni možnost přispívat.
Pravidla fóra
ZDE NELZE ODPOVÍDAT.
Uživatelský avatar
mates
Admin
Příspěvky: 2802
Registrován: ned 29. bře 2009 12:21:45
Bydliště: Praha 602 239 042
Kontaktovat uživatele:

Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvek od mates »

Hugo stačí napsat souhlas s Foglíkem jasně že nikoho obviňovat nebudeme. je to rozpracovaný téma tak prosím další připomínky mimo tohle uvedené

obviňovat nebudeme. místo vyjadřévání k prodiskutované věci,pište prosím další, klidně i ty otázky , prostě kd co máte. může toho být i více a uděláme klidně více článků. každý podnět je dobrý,proto někdy píšu tak aby to zaujalo třeba i blbostí. jinak by tu za chvíli chcíp pes :D :D :D :D
člen výboru
martin440
Člen sdružení
Příspěvky: 1610
Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
Kontaktovat uživatele:

Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvek od martin440 »

dobře Mates . víš že sem huba nevymáchaná............

případ 1-lepičí a flastrikovači-lokální opravy

nejmenovaná Fa. přijede vyfrézuje , do vyfrézovaní díry aniž by ji jak-koliv vyčistila "nasere" směs dopidlá to válcem a čau...bez použití penetrace, bez asfaltových pásů po okrajích, aby se tam nedostala voda(v zimě) a pod. a to nemluvím o výškových rozdílech oproti původní vozovce...pár týdnů ..max do zimy a záplata je v pr...= prachy hozený do kanálu, ale dotyčná Fa je špička -rychle levně ale pro koho?????? pro srovnání jak vypadají "záplaty" v cizině??? a jak dlouho vydrží

případ 2-celková oprava povrchu (novej tepich :D )

1-odfrézuje se - vyčistí- použije se penetrace i podpůrné pásy a pod. hezké.... kvalitně, i použitá směs je na úrovni ALE ...
- samotné těleso silnice nebo dálnice-při počáteční stavbě nebyli dodrženy normy a tudíž je stále v pohybu ( pracuje ) koleje -díry-výtluky na starých místech se po čase objeví znova a peníze a práce jde do.....takovýto úsek je jen dočasně hezký a rovný ---v konečném důsledku je to černá díra na peníze a kšeft pro spřátelené FA

2-rekonstruce vozovky....

nechci dělat machra , ale všímám si ...v DE se odstraní celé těleso vozovky (až do 1.20 m i více ) a na to se pokládá nové z reciklátu příslušné zrnitosti , smíchané s vápnem popřípadě cementem a na takto položenou a utaženou vrstvu se pokládá konečný povch (asfalt.směs nebo beton) pokud jde o beton je určitou dobu pokryt savou vrstvou a zkrápěn vodou-kvůli "vyzrání" ( viz práce na okruhu -přivaděč od D-5 praha, k nim se to ještě nedoneslo)

-další věc -okruh praha.....

-proč není udělán v profilu, který by umožnil v jednom směru provoz 2 krát 2 pruhy????? ( jeden 3,5 m + 2m pro osobní jako všude jinde????????)
- jsou opravdu dodrženy techologické postupy a normy :?: :?: :?: :?: sám o tom silně pochybuji , už jen z pohledu laika na samotnou stavbu, je to nesmysl

a naposled D-1 + dopravní infrastruktura= jedna velká černá díra do státního rozpočtu , účelově vytvořený systém pro spřátelené firmy a kamarády politiků a lidí okolo výběrových řízení....

- všimněme si, že od r. 1990 na D-1 se nikdy neprováděli práce a rekonstrukce , které by vedli k zkvalitnění dálnice jako takové...(pár km nových povrchů v nedostatečné šíři pro pozdější použití nepočítaje)

- :!: :!: :!: :!: :!: vždy a všechny "práce" se soustředili bez ohledu na finance a budoucí vytíženost dálnice, jako HLAVNÍ, tranzitní a páteřní tepně v CZ , jen NA !!!! budování protihlukových stěn- montáž zbytečných informačních panelů, které cizincům řeknou jen málo ...konkrétně protihlukové stěny " sešněrovali dálnici , tak, že v konečném důsledku, všechny tyto stamilionové a miliardové investice budou hozeny do kanálu z těchto důvodů:

- i průměrnému pitomci je jasné už od roku 90, že je a už dávno bylo potřeba D-1 rozšířit na 3 pruhy a to v celé její délce....argument, že dostavba D-11 na Ostravu D-jedničce "ulehčí" je naprosto zcestný
-protihlukové stěny byli postaveny bez jakéhokoliv ohledu na budoucí rozšíření dálnice ...proč asi???? =další zakázky a tunel na stát
-"místní" rekonstrukce určitých úseků je zase prováděna bez ohledu na budoucí potřebné rozšíření.... přes to , že v některých zemích není problém těleso a vozovku rozšířit , bez toho aby se bouralo vše, včetně rozšíření některých mostů , ale jen za předpokladu, že se přísně dodržují technologické postupy a normy....což je v naší zemi skoro nemožné...

- je tu i jiný problém ---samotní dopravci (a výherci) dané zakázky porušují pravidla , záměrně přetěžují svá vozidla za účelem většího zisku a menších??? nákladů při dopravách materiálu na zmíněné stavby,,,tím samozřejmě narušují silniční síť 3-ch tříd a pod. a zvyšují skody na těchto komunikacích, které zase někdo "známý" zaplátuje a furt dokola ....

-R-6 sám jsem navážel materiál na tuto stavbu (těleso..tj. to co je pod samotným povrchem-asfaltem) jedním slovem-děs a hrůza , velká většina materiálu nevyhovující z hlediska zrnitosti a možnosti "řádného utažení" podle norem , co to udělá po provozu je dneska krásně vidět a potažení novým povrchem nic nevyřeší....nehledě o pokládce vrchní vrstvy(konec napojující se na okruh), která byla dělána ....nemám slov --někdo zde moc dobře ví o co gou ;)

zdaleka nemám čas , znalosti detailů , i náladu vypisovat vše , co jsem kde viděl a všechno to diletanství, které je úměrné pěnězům obdržených za konkrétní stavbu---je to nad moje síly

samozřejmě, abych neházel jen špínu , je hodně staveb, kde je vše v pořádku a čest lidem a firmám, které se na tom podíleli....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic
Uživatelský avatar
mates
Admin
Příspěvky: 2802
Registrován: ned 29. bře 2009 12:21:45
Bydliště: Praha 602 239 042
Kontaktovat uživatele:

Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvek od mates »

D1 v roce tušim 96,97 Praha - Mirošovice rozšíření do třípruhu + celková rádoby rekonstrukce
pár několika kilometrových úseků opraveno někde betonem,jinde balenou.
naprosto to nedostačuje
východní trasa Hradec, Olomouc, OVA by asi něco odtáhla bokem a hlavně by byla alternativa při opravách a rekonstrukcích D1
R6 je problém, spodek je v katastrofálním stavu a loňská oprava byla ve stylu hodně metrů na úkor práce do hloubky jak se zdá.

nicméně okem negramota je vidět, že je zde nezájem státu o to něco dělat pořádně. bohužel si tu můžeme akorát zanadávat,protože peníze na zjištění stavu nezávislou firmou a následné podání žalob jaksi nemáme.
a to nemluvim o tom, co předcházelo v médiích při vstupy firmy skanska na český trh a jaká pověst s ní přišla z okolních států. neobviňuju jen konstatuju, co jsem četl na netu

no to už je skoro OT, takže to budemem muset nějak vymyslet jinak....
člen výboru
roadtrain
řidič profesionál
Příspěvky: 923
Registrován: úte 14. črc 2009 18:27:28

Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvek od roadtrain »

už se k tomu vyjadřovat nebudu ale myslíte si opravdu že je dobré dělat krky na ministerstvo dopravy a pak s ním chtít jednat ? no nevím asi to není to pravé ořechové.
martin440
Člen sdružení
Příspěvky: 1610
Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
Kontaktovat uživatele:

Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvek od martin440 »

je to jen konstatování stavu a povaze "v našem státě"
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic
roadtrain
řidič profesionál
Příspěvky: 923
Registrován: úte 14. črc 2009 18:27:28

Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvek od roadtrain »

no jasně já to beru a všichni ví jak to je jenže no ve druhé světové nikdo nemusel Stalina ale hold ho potřebovaly a tak mu musely dát střední evropu kterou stejně nikdo nepotřeboval ale pokud s někým chceš jednat a podílet se na tvorbě zákonů no hold i když víš musíš přivřít očička aby si dosáhl toho čeho dosáhnout chceš musíš tak nějak politicky. ;)
takže já bych to zabalil důkazy stejně nejsou a spíše jednal o tom co nás fakt trápí a zrovna mýto,nebo úplatky to je hodně vysoká karta na kterou stejně nemáme at se nám to líbí či nikoliv.
martin440
Člen sdružení
Příspěvky: 1610
Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
Kontaktovat uživatele:

Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvek od martin440 »

to je bohužel pravda
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic
Uživatelský avatar
bohousek1
Člen sdružení
Příspěvky: 5606
Registrován: ned 29. bře 2009 12:25:00
Kontaktovat uživatele:

Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvek od bohousek1 »

A co to napsat formou zamysleni.
Bylo nebylo v jednom state, v jedne firme .... :-)
..:: Bohousek1 ::..
Uživatelský avatar
petrw.
Člen sdružení
Příspěvky: 2001
Registrován: stř 06. kvě 2009 19:36:47

Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvek od petrw. »

NO road má celkem pravdu. Proč se nasírat do věcí, které stejně nezměníme, spíše se snažit dotáhnout načaté.
Revizor Sdružení řidičů CZ
roadtrain
řidič profesionál
Příspěvky: 923
Registrován: úte 14. črc 2009 18:27:28

Re: rozpracováno mýto, opravy , výstavba

Příspěvek od roadtrain »

Bohoušku to je furt to samé státní uředník už není vůl :lol:
jak píše Petr prostě se zaměřme na to co má smysl a je rozpracováno.opravdu toto je boj s větrnými mlýny a my státního úředníka potřebujeme at se nám to líbí nebo ne.jasně ani to mýto a cesty no škoda mluvit ale bohužel s tím nepohneme a ještě proti sobě poštveme ty co by nám mohly pomoci.
Odpovědět