Odkazy:  :   Spolek   Portal    Sbirka   GDPR   Doprava-online   Simulatory   CDVZ-info   Facebook

Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů - obnoveno

Příspěvky, které nejsou k věci jsou přesouvány sem.
Zde neni možnost přispívat.
Pravidla fóra
ZDE NELZE ODPOVÍDAT.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bohousek1
Člen sdružení
Příspěvky: 5593
Registrován: ned 29. bře 2009 12:25:00
Kontaktovat uživatele:

Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů - obnoveno

Příspěvek od bohousek1 » sob 15. led 2011 17:53:21

Obnoveni dat z omylem smazaneho vlakna :
-----------------------------------------

varan37 Předmět příspěvku: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: pon 10. led 2011 15:42:28



Registrován: pon 23. lis 2009 16:50:03
Příspěvky: 1 Zdravím všechny řidiče na těchto stránkách.Rád bych se zde vyjádřil k problémům ,co týče našich platů,dále pak k porušování vyhlášky 589/2006 a 561/2006ES(mezi námi už zaběhlí výraz AETR)a za třetí,přetěžování kamionů.Tyto tři faktory jsou totiž náš nejzávažnější problém a mají společnou jednu věc,a to,,zisky dopravců,na úkor nemalých rizik nás řidičů“.V prvním případě,jsme okrádáni,neboli vykořisťováni a v dalších dvou případech,riskujeme nehody a sankce v podobě pokut a bodů(tedy riskujeme řidičák).Navíc ze zkušeností vlastních i našich kolegů vám mohu říci,že psychologie jakou nás tyto zákony NUTÍ!!!porušovat,je založena na faktu,že pokud vznikne nějaký problém,pan dopravce si omyje ruce se slovy,,já o ničem nevím,říkal jsem jim že mají AETR dodržovat,mám tady podepsaný papír,že jsem jim to řekl a upozorňoval je,více není v mých schopnostech zajistit”,veškerou odpovědnost nahá-žou na vaši hlavu a pokud je problém spojen s havárií,tak reagují většinou slovy,,když jste se na to necítil,neměl jste jezdit”.Jestli-že se však nic nestane a vy neporušíte zákony(AETR atd.),dává vám nepřímo na jevo že nejste žádáni,protože nejste lukrativní.Velice jednoduchý způsob,jak přijít k více penězům,na úkor porušování zákonů a zbavit se odpovědnosti za toto jednání,vznikne li nějaký problém.Pro řidiče však je toto jednání velice riskantní.Pánové a Dámy,není možné abych vám tady vypsal všechny příklady,jakými způsoby nás podvědomě nutí porušovat zákon a snižují naše platy.Je potřeba se na toto jednání ,dívat obezřetně s rozumem a předvídavostí .Což znamená,jestli-že já poruším zákon,jakým koliv způsobem,(prostě přejedu AETR,přetížím auto),tak dopravce sice vydělá více peněz,nebo rychleji vydělá,ale já riskuji nemalou pokutu,i když možná něco málo vydělám taky,pokud jsem placený od kilometru,z fakturace,nebo od tuny,jinými slovy,od výkonu auta COŽ JE TAKÉ PROTI ZÁKONNÉ.Ale přátelé,pokuty,které nám za toto neuvážené a nerozumné jednání hrozí,jsou neúměrné našim příjmům a to hlavně v zahraničí,nehledě na to že riskujeme řidičský průkaz nebo nehodu z důvodu únavy.Napíšu příklad:při přejetí AETRU nebo přetížení kamionu,my vyděláme 500-1000korun,ale riskujeme pokutu 200-1500euro,ale firma respektive majitel firmy,vydělá 10krát více a neriskuje nic.Kolegové sleduji tyto problémy už několik let,v podstatě co jsem začal jezdit na MKD u Šmidberskýho a je to rok od roku horší a horší.Je potřeba na dopravce,kteří jednají nesolidně,jmenovitě upozorňovat a zveřejňovat tyto firmy prostřednictvím médií a úřadů.Zároveň se navzájem informovat o těchto firmách,kteří s námi jednají NEFER!!!!Pánové a Dámy řešit problém jenom odchodem z firmy nestačí,vy odejdete,přijde jiný a parazitování na řidičích pokračuje dál a takto to může jít do nekonečna.
Přátelé, kdo s námi souhlasí a tento článek se mu líbil, ozvěte se na níže uvedené kontakty a podnikneme společné kroky,které jsou potřebné k zajištění našich práv,bezpečnosti a životních jistot.Zároveň žádáme,aby nás nekontaktovali ti,kteří jsou názoru že jsou nízké ceny přeprav a podobně.Jenom k těm cenám přeprav:jestli je pravda že ceny přeprav jsou,v tak katastrofálním stavu jak nám vykládají,tak jsou takové proto,že se nedokázali domluvit,navzájem podlézali sazby za km.jezdili za méně a méně,a tedˇse do nich nemohou zřejmě vejít,,ZNIČILI SI JE SAMI SVOJÍ NEROZVÁŽNOSTÍ”. Ale nemohou nám dávat za stejnou práci a nebo více práce stále mínˇa mínˇ,čili podřadné platy.Pokud snižují ceny přeprav,tak atˇto dělají na úkor svých marží(zisků),ne na úkor řidičů.Pánové,my jsme v práci 24hodin denně,děláme13-15hodin denně jenom co povolí zákon,většinou však více,víme to všichni moc dobře,neseme rizika za přepravu a bezpečný provoz auta na silnici,podílíme se na opravách různých defektů a udržbě auta,aby nemuseli platit servys.Nakládky,vykládky,problémy s nimi spojené,psychická zátěž v kombinaci s fyzickou zátěží!!!(není se potom co divit,že vyčerpaný a unavený řidič zaspí nebo něco přehlédne a způsobí nehodu )!!!a toto vše podstupujeme za podřadný plat nějakých 10-15tisic Kč.hrubého,ale i kdyby to bylo 15-20tisic korun,je to za vyčerpaných 400-700hodin řidičova času podpodpodpodpodprůměrný plat,jednoduše řečeno podřadný plat.Musím podotknout že!!!DIETA NENÍ PLAT ANI ŽÁDNÁ JEHO ČÁST!!!jak se někteří mylně domnívají a někteří nesolidní dopravci se nás o tom snaží přesvědčit.
Na závěr:samozřejmě mám na mysli dopravce,kteří s námi tímto výše uvedeným asociálním způsobem jednají.Ti kteří s námi jednají fér,,platí nám náš čas,který od nás vyčerpají,přijatelným způsobem+diety,práci nám plánují tak,abychom nebyli vystavováni zbytečným rizikům“,tak o těchto dopravcích nemluvím,akorát nevím,jestli ještě vůbec nějaký takový jsou.
Kdo se k těmto problémům chce vyjádřit,napište zde svůj názor a zkušenosti,nebo nás kontaktujte.
PÁNOVÉ NENECHME ZNEUCTÍVAT NAŠI PRÁCI A TÍM I SAMI SEBE PODŘADNÝMI PLATY A HLOUPÍM RISKOVÁNÍM.

607445703 szpzjr@seznam.cz






mates Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: pon 10. led 2011 15:52:21


Děkujeme za příspěvek a doporučoval bych prozkoumat celé naše forum, myslím tím všechny sekce.







frantaemail Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: pon 10. led 2011 19:10:24


varan37 : Se všemi těmito problémy, popsanými v Tvém příspěvku se již zabývá toto sdružení. Jak již psal mates bylo by dobré pročíst si témata k dané problematice. V tvé příspěvku je sice pár nepřesných údajů ale to přičítám k emotivnosti článku. Jinak jsem rád že další řidič si veřejně uvědomil že je potřeba se zamyslet nad profesí řidiče jako takovou.

_________________
Johann Wolfgang von Goethe : Kdybychom měli studovat všechny zákony, neměli bychom skoro žádný čas je překračovat.

775074490






Hugo z hor Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: pon 10. led 2011 20:15:33


Teď sice budu kopat do vlastních řad,ale musí to ven! Již delší dobu se zabývám otázkou, proč je naše povolání tak degradováno, proč na nás většina národa nadává a skoro nikdo nás nemá rád. A moje odpověď je neradostná. Protože si to tak přejí páni dopravci. Většinou se snaží zaměstnat řidiče, kteří sotva zvládli základní školu. Tomu odpovídá i jejich chování na silnici, na nakládce a vykládce a vlastně všude kam přijedou. Ptáte se proč? Odpověď je jednoduchá. Tito lidé jsou lehce zmanipulovatelní, neznají svá práva a proto si s nimi dopravce může dělat co chce. Raději za ně bude platit pokuty, škody které napáchali a pod. A zároveň mu dá velice nízký plat. O inteligentní řidiče moc zájem u dopravců není. Inteligentní šofér totiž vyžaduje slušné zacházení a plat podle zákona a který si dokáže spočítat. A dobře ví, že pokud bude porušovat zákonná nařízení nebo jezdit na magnet, hrozí mu vysoké pokuty. A to se pánům dopravcům nelíbí, jelikož by se jim snížili zisky. A je to venku, tak mě klidně ukamenujte!

_________________
Hugo z hor

Být "TRUCKER" není jen práce, je to poslání!








sibr Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: pon 10. led 2011 20:28:21


Hugo
Souhlasím s varanem i s tebou. Tady tě za tento tvůj názor, nemůže nikdo veřejně kamenovat. Ledaže by se veřejně přiznal, že stojí za zájmy dopravců a řidiči jsou mu ukradeni.
Myslím že se takto nikdo neodhalí i kdyby kamenovat možná chtěl.







mates Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: pon 10. led 2011 20:43:20





Síbr už jsem jednou psal, že každý pokus o provokaci smažu. zatim dělám,že jsem zcela nepochopil tvůj příspěvek.







Hugo z hor Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: pon 10. led 2011 21:04:28





sibr píše:
Hugo
Souhlasím s varanem i s tebou. Tady tě za tento tvůj názor, nemůže nikdo veřejně kamenovat. Ledaže by se veřejně přiznal, že stojí za zájmy dopravců a řidiči jsou mu ukradeni.
Myslím že se takto nikdo neodhalí i kdyby kamenovat možná chtěl.

To kamenování bylo myšleno obrazně. A myslím si, že kdyby tu byl nějaký dopravce, psal své příspěvky které by měli hlavu a patu, tak by to určitě přispělo k pochopení vztahu šofér-dopravce. Já osobně bych i takového člověka tady uvítal, protože si myslím že i on je řidič. I když třeba jen osobáku. Ale nesměl by se tu schovávat jako řidič, ale dát najevo kdo je.

_________________
Hugo z hor

Být "TRUCKER" není jen práce, je to poslání!








sibr Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: pon 10. led 2011 21:09:04


Mates - nepochopil jsem v čem vidíš něco provokativního. Když tak mito vysvětli v SZ.
Ale jestli ti to připadá nějak závadné tak to smaž. Nechtěl jsem tím nikoho provokovat.

Uživatelský avatar
bohousek1
Člen sdružení
Příspěvky: 5593
Registrován: ned 29. bře 2009 12:25:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů

Příspěvek od bohousek1 » sob 15. led 2011 17:55:41

petrw. Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 19:48:43


Holland pošlete vše co prokáže jakýkoliv protizákonný postup zaměstnavatele.







varan37 Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 20:47:19



Zdravím opět na tomto foru,pánové jsem rád za vaše reakce k mému příspěvku a dovolte mi se k některým z nich vyjádřit.Reakci Matese,jsem původně nepochopil,ale příspěvek Franty to následně vysvětluje.Já toto vlákno založil proto,aby se tyto tři základní problémy,shrnuly na jedno téma a řidiči,kteří navštíví fórum se k ním mohli vyjádřit,protože jak už jsem zmiňoval,považuji tyto problémy za naše nejzávažnější,tak at´ je to jak se říká v jedné kupě.Témata ve foru jsem procházel a vím že se těmito problémy sdružení zabývá,ale zdá se mi že se nic neděje dopravci si s toho nic nedělají.Před krizí,při nástupu k firmě,vám alespoň,naslibovali nějaké přijatelné podmínky,dnes bez veškerých skrupulí vám řeknou,že se jezdí přes AETR,jestli máte druhou kartu do tacho.a jestli umíte z magnety a pokud nejste ochotný riskovat,,Děkujeme za návštěvu,nashledanou,rádi jsme vás poznaly,ale nepotřebujeme vás,řidičů je dost,vezmeme toho kdo nám jezdit přes zákon bude na vlastní odpovědnost a za podmínek a plat,který určíme my“.Ale,však jenom do doby než ten dotyčný přijde o řidičák,až se to stane,opět:,,Děkujeme,je nám to líto,ale jste vytěžený,nashledanou byl jste pro naší firmu velkým přínosem,my potřebujeme blb.. jako jste vy,ale s řidičákem“.Pánové uvědomuji si že příklady v předešlých větách jsou trochu přehnané,ale to nic nemění na tom že to takto funguje a že nám tyto situace,za podmínek,které nám jsou dávány hrozí a stávají se.Do médií se však dostávají jenom ty,které jsou už želb..u spojeny z nehodou a právě na těchto případech veřejně vidíme v jakém statusu s toho řidič vychází,pro veřejnost,lidi,kteří nevidí do zákulisí,je řidič,když to trochu nafouknu:neukázněný zločinec,,bezohledný pirát silnic”který si myslí,že když má velké auto tak mu patří silnice a je tu král.Nikdo nevidí tu situaci v pravém světle.Že nakládky a vykládky jsou koncipovaný tak,že pokud řidič neriskuje,nestíhá naložit a složit, když nestíhá je na něho vyvíjen psychický nátlak a v neposlední řadě si nic ne vydělá,proto-že platy jsou koncipované tak že automaticky počítají s tím že bude jezdit jako dob…k přes zákon a NA VLASTNÍ ODPOVĚDNOST.
Z osobní zkušenosti vám mohu citovat výrok jednoho dopravce,ke kterému když jsem nastupoval,mi vykládal o tom jak se u jeho firmy jezdí jedině podle AETRU,že mají digitální tacho.a případné porušení AETRU má na firmu nemalé důsledky,a spousta dalších blábolu.Při podpisu pracovní smlouvy,jsem mimo jiné podepsal že jsem povinný dodržovat všechny předpisy a zákony včetně AETRU…. Tak už při prvním výjezdu bylo jasné že vykládku nestihnu dle AETRU,po několika pokusech a fintách dispečera,které trvali asi dva měsíce,bylo prostě jasné že přes zákon nepojedu,tak na moji reakci,,že jezdit přes AETR je proti zákonné“,pan dopravce reagoval slovy,cituji,,zabíjí se a krade,no vidíte taky je to proti zákonům a taky se to děje,proto sedněte do auta a jeďte”.Samozřejmě že jsem nejel,ale je potřeba si uvědomit závažnost tohoto výroku,jednak jakým stylem tento člověk přistupuje k legislativě,(né však na vlastní odpovědnost)a jaký to má psychologický dopad na řidiče…..Pro nás,opět dobrý příklad jak vydělat více na úkor zákona a nenést žedné případné následky.
Je pravda že naše povolání,jak tady Hugo zmiňoval je degradováno a když se podíváme trochu dál tak by se dalo polemizovat o tom,že v dnešní době je degradovaná každá práce,která vytváří nějaké hodnoty,ale nebudeme chodit uklízet k sousedům,když máme nepořádek doma.To že jsou v našich řadách lidé,kteří nemají vzdělání to je pravda,ale nejsou hloupý,řídit kamion nemůže kde jaký blb..,a pokud ano tak daleko nedojede a brzy se vycedí.To jak se chovají na nakládkách a vykládkách bych spíše připisoval,už výše uváděným hektickým pracovním podmínkám.Dále souhlasím s tím že dopravci potřebují lidi,kteří drží hubu a krok,ale tito lidé to nepodstupují,proto že by byli hloupý nebo málo vzdělaný,ale mají závazky(rodina,půjčky,nájem,alimenty,atd.)potřebují jistý nemalí příjem,je to další příklad psychologie jak legálně parazitovat na lidech,kdybychom to rozebírali dál,hledali příčinu a zamysleli se nad tím jak to funguje,dostali by jsme se hodně daleko.Tak že v podstatě ,až na menší detaily, souhlasím z Hugem a osobně nepovažuji,tvůj příspěvek za kopání do vlastních řad,řekl bych že kdo si tvůj článek přečte,a najde se vněm,může se nad tím zamyslet a snažit se o navrácení důstojnosti sobě a naší práci.
Na závěr bych chtěl požádat Frantu jestli by specifikoval v čem byl můj první příspěvek nepřesný.

A na úplný závěr použiji mírně upravená slova klasika.
,,JDE-LI ŘIDIČ PROTI ŘIDIČI JDE V PODSTATĚ SÁM PROTI SOBĚ”







petrw. Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 20:53:23


Nějak si nám zapoměl odpovědět proč si psal v množném čísle, tedy jestli jste nějaká skupina řidičů, či organizace.







Helena Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 21:04:48


On mě ignoruje, všimni si, že odpovídá jenom pánům .







petrw. Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 21:08:36










frantaemail Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 22:24:18




varan37 : k Tvému Já toto vlákno založil proto,aby se tyto tři základní problémy,shrnuly na jedno téma a řidiči,kteří navštíví fórum se k ním mohli vyjádřit,protože jak už jsem zmiňoval,považuji tyto problémy za naše nejzávažnější,tak at´ je to jak se říká v jedné kupě. nelze míchat problémy porušování směrnic a zákonu vztahujících se k dopravě a vyhlášky a zákony vztahující se k odměňování.
Za další Témata ve fóru jsem procházel a vím že se těmito problémy sdružení zabývá,ale zdá se mi že se nic neděje dopravci si s toho nic nedělají., řešení těchto problému je běh na dlouho. Nelze to změnit mávnutím proutku. Za další, máme zatím malou základnu co do počtu členů se týká.Ale přesto se snažíme pro tuto problematiku něco udělat.
Teď pro upřesnění : Pánové,my jsme v práci 24 hodin denně nejste v práci 24 hodin , odpočinek se nepočítá do pracovní doby. To že jste mimo bydliště je vaše volba a za to máte nárok na stravné, dříve se to nazývalo stravné a odlučné.
vyčerpaných 400-700hodin řidičova času to je přehnané tvrzení odpracovat tolik hodin, za předpokladu že to jsou hodiny za měsíc.
my vyděláme 500-1000korun,ale riskujeme pokutu 200-1500euro,ale firma respektive majitel firmy,vydělá 10krát více , nevydělá 10x více ale je pravda že něco navíc vydělá, na druhou stranu je tlačen objednavatelem přepravy a taky se stává že přijde zaměstnavatel o zakázku jen kvůli tomu že nevyhoví objednavateli buď v odvezených tunách na auto nebo překročení časového termínu.

_________________
Johann Wolfgang von Goethe : Kdybychom měli studovat všechny zákony, neměli bychom skoro žádný čas je překračovat.

775074490






varan37 Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 22:44:54



Helena:Neignoruju-tě,ale ten článek co jsem psal byl dost dlouhý,než jsem ho dokončil a kopíroval,přišly další příspěvky,už jsem na ně nereagoval.Ale,pověz jak je moc důležité,jestli jsme skupina nebo organizace,myslím že podstatné je to co je psané v článku a že se to tu skutečně děje a zajímá nás názor všech řidičů a zároven jejich zkušenosti.Ale odpovím ti,když mě napíšeš jestli jsi šoférka?


Naposledy upravil varan37 dne úte 11. led 2011 23:10:27, celkově upraveno 1






Hugo z hor Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 22:50:54



Helena je šoférka a zároveň členka Sdružení. Ale raději ať ti odpoví sama.

_________________
Hugo z hor

Být "TRUCKER" není jen práce, je to poslání!








mates Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 22:54:55





Podívej my se tu bavíme o konkrétních¨věcech. několikaměsíční činnost nám dokázala,že většině českých řidičů je jedno co se děje.
Osobně mě vadí když někdo mluví jakoby za "všechny" protže všichni zájem prostě nemají. piš konkrétně co tě štve, evidentně je to to samý co ostatní, a mluv sám za sebe pokud jsi jednotlivec.
jsem jediný registrovaný sdružení ale sám vidíš jaký je přístup a počet členů - řidičů- proto jsem ti psal aby sis všechno co tu je přečetl a prošel a případně se přidal. každá ochotná ruka je vítána.
ale dopředu tě varuju. je to běh na delší trať než se zdá...bohužel díky nezájmu profesionálních řidičů







Helena Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 23:26:20


Varane, varane, víš, jaký je rozdíl mezi AETRem a předpisem EU561/2006? A ano, jsem řidička, jako asi většina obyvatel civilizované části země.

Uživatelský avatar
bohousek1
Člen sdružení
Příspěvky: 5593
Registrován: ned 29. bře 2009 12:25:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů

Příspěvek od bohousek1 » sob 15. led 2011 17:57:15

Tacho Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 23:34:09


A jaký je rozdíl

_________________
Centrum Dopravního Vzdělání http://www.tachoinfo.cz http://www.skoleniridicu.eu






Helena Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: úte 11. led 2011 23:57:03


A není? Ať odpoví varan. Kromě toho, co to má být, varane, za otázku, jestli jsem šoférka, chlapů se na to neptáš, jestli jsou šoféři?







varan37 Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: stř 12. led 2011 3:13:26



frantaemail:díky za odpověď,ale musím namítnou,jednu věc a to:píšeš tu,důvody které nám dávají dopravci,pokud reagujeme na jejich žádost o dojetí na vykládku přes AETR negativně(že přijdou o zakázku,že dostanou penále atd.),je nám to asi všem jasné,můžou si to vymyslet můžou říkat pravdu,ale to nic nemění na faktu,že ty pokud se tomu podvolíš jako řidič,riskuješ,,papíry pokutu“,dobrá,pokutu zaplatí dopravce,ale jsou takový,kteří se zaštítí jak jsem psal,dodatkamy k pracovní smlouvě že nebudeš porušovat AETR,pokud se nic neděje dělají mrtvého brouka a počítají penízky na účtu,ty jednáš z dispečerem,ale jak je průšvih reagují tak jak jsem už psal,ale dobře dejme tomu že je to relativně slušný dopravce a řekne,jde to zamnou,byl to můj zájem,ale co řidičák 3krát přes AETR během 28dnů a jsi bez papíru,nebo si snad myslíš že dopravce půjde a dá své papíry místo tvých,nebudu to rozvádět ty dva příspěvky byli dostatečně dlouhý a výmluvný a asi bych se opakoval,jenom ještě dodám,legislativa,česmad tedy dopravci a zákazník se musí domluvit,AETRY jsou možná trochu utáhlý,dalo by se jed řekněme 10-12hodim,nakonec v Americe můžou jezdit 11hodin a taky se do toho nevejdou,problém je v tom,když je povolených 9 chtějí10 ,když 10 chtějí 11 když 11 chtějí 12,atd.když se AETR zruší,tak se nevyspíš.
Ještě reakce na pracovní dobu,ty jako řidič pokud jsi na autě tak jsi stále v práci nejsi doma ani na dovolené,trávíš tento čas na 4čtverečních metrech,a tato práce vyžaduje 24hodinovou řidičovu přítomnost,v prvním příspěvku jsem psal že děláme 13-15h.denně,ale 400až700hodin od tebe dopravce čerpá,jsi na autě a tudíž v práci,nikdo snad nechce,aby mu bylo placeno 400-700h.x150Kč,ale 10000+dieta,nebo dokonce kilometrová dieta,to je praseč..a.Víme dobře že odpovídající plat řidiče,před 10-15lety se pohyboval 20-25tisíc plus dieta,dnes je všechno minimálně2xdraši a platy jsou 10-15000 a o dietách menluvim,přátelé takto jsem to prezentoval dopravci jeho reakce byla,že prý to už neplatí že je jiná doba a prostě keci,ale ono to platí ono to stále platí a z valorizací to je už dokonce víc než 20-25tisíc+dieta samozřejmě,akorát že nás o to okrádají.

mates:nemluvím za všechny mluvím sám za sebe,ale scházím se s několika řidiči komunikujeme s polu předáváme si zkušenosti hlavně co se týče už z minovaných problémů,do příspěvků jsem taky nenapsal žádnou cizí zkušenost jenom svoje,ale tak nějak jsme nedávno mluvili o tom,že by bylo dobré,založit na internetu stránku,fórum,e-mail,kam by řidiči psali prostě své špatné zkušenosti se zaměstnavateli a v případě že by k dotyčné firmě nastupoval další řidič,už by věděl co ho čeká a případně by se nato připravil atd.to mi třeba tady chybý,proto jsem psal,ozvěte se nám.
Jinak témata,jsem procházel,ale nějak jsem tam nenašel co by vyhovovalo.

Helena:určitě jsi civilizovaná o tom nepochybuji,to je vidět,neptal jsem se jestli jsi šofér,proto že bych snat pochyboval o tvé inteligenci a už vůbec né proto že jsi žena,ale tvá reakce na můj příspěvek,mě připadala negativní,jako by jsi s tim,nesouhlasila,jako by ti něco vadilo,ale ty příspěvky se zastávají řidičů,ty pokud s tim nesouhlasíš a jsi řidič tak jdeš proti sobě,,,,napadlo mě jestli nepatříš mezi dopravce,už to chápeš Heleno Heleno .
Nerad bych v tobě budil negativní pocity že tě snad ignoruji,ale rozdily ve vyhláškách ty ti hledat nebudu,jestli tě to zajímá zajdi na Česmat tam tě proškolej,na otázku o množném čísle máš odpověď ve výše uvedeném odstavci u Matese..szpzjr zmená něco jako svaz pořádně nasrane.ch řidičů,ok,doufám že se ti ted bude lépe spát.Ahoj.







mates Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: stř 12. led 2011 6:11:38





ok, je to diskusní forum,můžeš si založit téma,které tu chybí, pokud se ti to tady zdá ku prospěchu věci.
osobně si myslím,že tohle sdružení dělá co může, protože mimo jiné žádnej jinej takovej spolek není otiskován v časopise truckmagazín,který vychází jednou měsíčně. přístup ostatních médií je takový,že tady maximálně šlohnou nápad a pak to vydávaj za vlastní....







sibr Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: stř 12. led 2011 8:53:26


Mates-Myslím že varan nikde nepsal že sdružení dělá málo. Proč mu to podsouváte?
Hlavní myšlenka jeho příspěvku není v kritice sdružení, ale v kritice součastného vztahu mezi řidičem a nadřízeným.
Myslím že píše velice dobře o tom co denně trápí spoustu aktivních řidičů z povolání.
Věřím že si jeho aktivita zaslouží uznání a že si jeho téma najde svoje příznivce.







Helena Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: stř 12. led 2011 9:22:16


Helena píše:
607445703 szpzjr@seznam.cz

Varan, jeden dotaz. Píšeš v množném čísle, 'kontaktujte nás', kdo se za tím mimo tebe ještě skrývá? Ten mejl, szpzjr, je to zkratka nějaké organizace?


Varane, tohle byl ve třech dost jednoduchejch větách, který se vejdou do jednoho řádku, nijak neobviňující dotaz. A na toho základě ty mi odpovídáš románem, kde mě škatulkuješ mezi dopravce .

Tak takovejch pořádně nasranejch řidičů, jako jseš ty, potkávám denodenně, všichni jenom držkujou a co proti tomu děláte? I ty, to co tady píšeš, je držkování v románech, nezlob se na mě, ale to se nedá číst.

Nevim teda, jestli jsi to pochopil, ale nás je tady pár lidí, co se snaží takový jako ty dát dohromady, abychom právní cestou něco změnili.

Buď jsi to pochopil a pomůžeš nám, nebo si dál jenom držkuj. A na to nemusíte zakládat extra stránky, na http://www.truck-forum.cz je už docela slušnej seznam firem, kde můžeš pomlouvat o 106. Funguje to tam už léta a myslíš, že to nějakou firmu přinutilo, aby se k řidičům líp chovala? Ono je jim to srdečně jedno .







Helena Předmět příspěvku: Re: Nízké platy,porušování AETRU,přetěžování kamionů.Napsal: stř 12. led 2011 10:17:33


Ještě mám varane jeden dotaz. Když si na truck-foru přečteš téma Hanzalík, dojdeš někde před 2 rokama k mým příspěvkům. Kde řidiči veřejně přiznávají, že podepisujou, kolik dostávají diet, ale ve skutečnosti nedostávají nic.

Mě by zajímalo, jak jseš ty ohodnocován? Prozradíš nám to?

Odpovědět