Dostal se mi do ruky materiál o vlivech pípání OBU jednotky na řidiče :
http://soubory.proridice.eu/mytne/akust ... dnotky.pdf
a
http://soubory.proridice.eu/mytne/BESIP_vliv_OBU.pdf
Sekce mýtné - další materiály :
http://soubory.proridice.eu/?dir=/mytne
Odkazy: : Spolek Portal Sbirka GDPR Doprava-online Autoplosina Facebook
Vliv pípaní OBU jednotky na řidiče
- bohousek1
- Člen sdružení
- Příspěvky: 5606
- Registrován: ned 29. bře 2009 12:25:00
- Kontaktovat uživatele:
Vliv pípaní OBU jednotky na řidiče
..:: Bohousek1 ::..
- frantaemail
- Člen sdružení
- Příspěvky: 2299
- Registrován: ned 03. kvě 2009 14:19:26
- Bydliště: Šluknov
Re: Vliv pípaní OBU jednotky na řidiče
Nechápu smysl měření akustiky v kabině bez zapnutého rádia, snad každý řidič má zapnuté rádio. Takže toto měření bylo jednoznačně zkresleno.
- mates
- Admin
- Příspěvky: 2802
- Registrován: ned 29. bře 2009 12:21:45
- Bydliště: Praha 602 239 042
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv pípaní OBU jednotky na řidiče
to určitě jeli po vybraném novém asfaltovém úseku. proč to neměřili na D1 mezi brnem a vyškovem s otevřeným oknem a vozidlem T815 ? jsou to kokoti já to říkám furt....
pozitivněji se jeví ta zpráva,která hovoří zcea jasně o tom,že řidič je bez šance aby tu krabici uhlídal
pozitivněji se jeví ta zpráva,která hovoří zcea jasně o tom,že řidič je bez šance aby tu krabici uhlídal
člen výboru
-
- 1. napomenutí
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 25. kvě 2010 10:38:05
Re: Vliv pípaní OBU jednotky na řidiče
Podle mě je jedno kdo co naměří, ale jde spíše o to, že stokrát nic umořilo vola. Měří se různé vlivy alkoholu na reakci řidiče, měří se reklamy a jejich vliv na pozornost řidičů. Měří se vše možné i nemožné. Ale selský rozum i bez drahých měření říká, že čím více různých vjemů musí lidský mozek (organismus) vnímat, tím větší je pravděpodobnost chyb.
Rozumného člověka napadne jestli je důležitější bezpečnost silničního provozu, nebo jiné ekonomické ukazatele. Myslím si že nejsem úplný blbec a v životě jsem dělal hodně činností, které vyžadovaly vysoké soustředění. Zvládal jsem je a měl jsem je vždy výborně ohodnocené. Přesto si myslím, že kdyby blbý tachograf ukazoval kolik času ještě zbývá jízdy, tak by to byl údaj pro řidiče lépe vnímatelný, než kolik jsem už odjel.
Řidič kamionu má daleko více povinností než běžný řidič. Proč by měl ještě sledovat pípání a jiné pí.oviny. Vždyť tyhle věci můžou sledovat dopravci ze svých kanceláří a přejímat i odpovědnost. Mám pocit že za plat uklízečky by jsme měli mít stejné schopnosti a odpovědnost jako dispečeři letového provozu, kteří mají plat několikrát větší a pracovní podmínky několikanásobně pohodlnější.
Napadá mě jediné řešení: ubírat na povinnostech řidiče, nebo zpřísnit výběrové podmínky pro řidiče a s tím i hoooodně přitlačit na plat. Ale nebojte se, taky mám nohy na zemi a vím že v naší republice nám akorát přidají povinnosti, aby od nás mohli vybírat více pokut a platu uberou, aby silniční doprava byla levnější. Pak se někteří strašně diví když občas vyletí kamion přes svodidla do protisměru. V naší zemi mi to už připadá stejně běžné jako krach Sazky a jiných, podle selského rozumu, nezkrachovatelných firem.
Rozumného člověka napadne jestli je důležitější bezpečnost silničního provozu, nebo jiné ekonomické ukazatele. Myslím si že nejsem úplný blbec a v životě jsem dělal hodně činností, které vyžadovaly vysoké soustředění. Zvládal jsem je a měl jsem je vždy výborně ohodnocené. Přesto si myslím, že kdyby blbý tachograf ukazoval kolik času ještě zbývá jízdy, tak by to byl údaj pro řidiče lépe vnímatelný, než kolik jsem už odjel.
Řidič kamionu má daleko více povinností než běžný řidič. Proč by měl ještě sledovat pípání a jiné pí.oviny. Vždyť tyhle věci můžou sledovat dopravci ze svých kanceláří a přejímat i odpovědnost. Mám pocit že za plat uklízečky by jsme měli mít stejné schopnosti a odpovědnost jako dispečeři letového provozu, kteří mají plat několikrát větší a pracovní podmínky několikanásobně pohodlnější.
Napadá mě jediné řešení: ubírat na povinnostech řidiče, nebo zpřísnit výběrové podmínky pro řidiče a s tím i hoooodně přitlačit na plat. Ale nebojte se, taky mám nohy na zemi a vím že v naší republice nám akorát přidají povinnosti, aby od nás mohli vybírat více pokut a platu uberou, aby silniční doprava byla levnější. Pak se někteří strašně diví když občas vyletí kamion přes svodidla do protisměru. V naší zemi mi to už připadá stejně běžné jako krach Sazky a jiných, podle selského rozumu, nezkrachovatelných firem.
- mates
- Admin
- Příspěvky: 2802
- Registrován: ned 29. bře 2009 12:21:45
- Bydliště: Praha 602 239 042
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv pípaní OBU jednotky na řidiče
šíbr nestává se to často,ale vyjadřuješ to co sem již psal, tudíž souhlas
člen výboru
-
- Člen sdružení
- Příspěvky: 1610
- Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
- Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv pípaní OBU jednotky na řidiče
mě osobně , slušně řečeno ty pípací krámy ser--, německý mám vypnutý uplně,,, rakouská skoro neni slyšet , ale ta CZ, to je kráva uřvaná, mám chut ji pokaždý přejet, když pipne v blbej moment.... a nikdy sem to nějak nesledoval a sledovat nebudu.... od toho sou jiný......pitomci za jiný peníze...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic