Odkazy:  :   Spolek   Portal    Sbirka   GDPR   Doprava-online   Autoplosina   Facebook

Výklad zákonu

Máte pracovní problém, zkuste se svěřit, více hlav víc ví.
Odpovědět
malda
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 11. zář 2014 21:50:34

Výklad zákonu

Příspěvek od malda »

Mám dotaz ...... práce v noci
Nechápu přesný výklad zákonu ...http://www.schroter.cz/predpisy/nar-vlady589-2006.htm

Délka směny může činit nejvýše 13 hodin. Délka směny zaměstnance pracujícího v noční době může činit nejvýše 10 hodin během 24 hodin po sobě jdoucích.

Mohl by mi někdo stručně vysvětlit výklad ... nejvýše 10 hodin během 24hod po sobě jdoucích ?????
Jezdím ráno, večer, v noci, a i trhaném režimu... jdu ráno pak mám volno a jdu ještě odpoledne. Právě že drtivá nástupů v ráno spadá do noční směny . Příklad ... v pondělí nastoupím na 03.20 a končím v 8 hod. Ten den jdu ještě na 15 hod a končím v 21.40hod. Druhej den nastupuji na 01.40 a končím v 09hod. Další den nastupuji na 00.35 a končím v 8 hod. A ten den jdu večer na noční na 19.45 a končím druhej den v 06.00. Ten samej den jdu zase do práce na 15.45 hod a končím v 22.00hod.
martin440
Člen sdružení
Příspěvky: 1610
Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
Kontaktovat uživatele:

Re: Výklad zákonu

Příspěvek od martin440 »

ja nějak nechápu, jak se to kloubí s 561 ? :mrgreen: s čím jezdíš ?
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic
Uživatelský avatar
frantaemail
Člen sdružení
Příspěvky: 2299
Registrován: ned 03. kvě 2009 14:19:26
Bydliště: Šluknov

Re: Výklad zákonu

Příspěvek od frantaemail »

Limity stanovené v § 5 nařízení vlády č. 589/2006 Sb. jsou určeny především pro zaměstnavatele. Určují max. možné rozvržení pracovních směn. Termín nejvýše 10 hodin během 24hod po sobě jdoucích určuje, že zaměstnavatel může provést rozvrh pracovní směny v noční době (22:00 – 06:00) v rozsahu nejvíce 10 hodin ve 24 hodinách po sobě jdoucích. Vámi uváděný rozvrh je zcela chybný a je v rozporu se ZP a v případě, že spadáte pracovním režimem pod nařízení EpaR (ES) č. 561/2006, porušujete jak Vy tak zaměstnavatel dané nařízení.
malda
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 11. zář 2014 21:50:34

Re: Výklad zákonu

Příspěvek od malda »

martin440 píše:ja nějak nechápu, jak se to kloubí s 561 ? :mrgreen: s čím jezdíš ?
myslím, že nechápeš mnohem víc věcí
malda
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 11. zář 2014 21:50:34

Re: Výklad zákonu

Příspěvek od malda »

Díky moc
frantaemail píše:Limity stanovené v § 5 nařízení vlády č. 589/2006 Sb. jsou určeny především pro zaměstnavatele. Určují max. možné rozvržení pracovních směn. Termín nejvýše 10 hodin během 24hod po sobě jdoucích určuje, že zaměstnavatel může provést rozvrh pracovní směny v noční době (22:00 – 06:00) v rozsahu nejvíce 10 hodin ve 24 hodinách po sobě jdoucích. Vámi uváděný rozvrh je zcela chybný a je v rozporu se ZP a v případě, že spadáte pracovním režimem pod nařízení EpaR (ES) č. 561/2006, porušujete jak Vy tak zaměstnavatel dané nařízení.
Gizmo_CZ
řidič profesionál
Příspěvky: 49
Registrován: ned 08. srp 2010 8:37:14
Bydliště: HOPI :-)

Re: Výklad zákonu

Příspěvek od Gizmo_CZ »

malda píše:
martin440 píše:ja nějak nechápu, jak se to kloubí s 561 ? :mrgreen: s čím jezdíš ?
myslím, že nechápeš mnohem víc věcí
A tohle je právě ono! Nikdo z řidičů si totiž neuvědomuje, e se na něj nevztahuje nej AETR/561 ale i ZÁKONÍK PRÁCE!
Pokud mezi 22 až 6 hod ranní odpracuješ více jak 3hod automaticky se ti zkracuje CELKOVÝ výkon na 10hod!! Policie tohle ale nemůže kontrolovat to smí pouze zástupce Pracovího úřadu a v tom je problém který zneužívají fy. My například v H.. jezdíme co to dá.. prostě na to každej kašle... Když se ozveš tak ti řeknou ( "to by jste nikam nedojel"...) a hotovo
Uživatelský avatar
fahrer
řidič profesionál
Příspěvky: 49
Registrován: pát 02. dub 2010 15:06:27
Bydliště: Děčín

Re: Výklad zákonu

Příspěvek od fahrer »

malda píše:
martin440 píše:ja nějak nechápu, jak se to kloubí s 561 ? :mrgreen: s čím jezdíš ?
myslím, že nechápeš mnohem víc věcí
Mě by taky zajímalo, co jezdíš. Že by bus?
Odpovědět