V Německu je bodový systém složen tak, že za určitý přestupky dostane trestný body a pokutu i majitel vozidla, popř. dispečer. Např. za špatný technický stav, za nedodržení sociálního předpisu, za přeložení. A když má dispečer na starosti několik aut, tak mu ty body naskákají pěkně rychle, proto se obvzláště snaží, aby bylo všechno v pořádku.
Taky pozor na problem, aby na České firmě neparkovali auta s Rumunskými registračními značkami a s Rumunským řidičem, protože to potom nemá žádný účinek na toho českého dispečera.
jednou jsem jel v 50 asi tak 62 km/h a jelikož by policista byl první který by mi dal když to tak řeknu body tak to napsal na tachograf a firma mi ještě pokutu proplatila.tím děkuji policistovi
Jednou mě příslušník zastavil s tím že si chce zkontrolovat nákladový prostor (dodávky) prej jestli tam nemám nějáké uprchlíky Tak mu povídám že ne ale že by se mi nějákej hodil protože tam mám neskutečnej bordel Jinak za body jsem to měl jednou a to byla rychlost ale zrovna měřily docela svinsky na okraji města hned pod horizontem jinak tady je pěknej článek na toto téma http://autotrip.cz/bodovy-system-ridicu-2015/