Při přepravě zájezdového autobusu jsou přítomni od začátku směny po denním odpočinku, tři řidiči.
Otázka zní: Je možné aby třetí řidič během přepravy opustil takto tříčlennou osádku např. po 18 hodinách směny a zbylým dvěma řidičům kteří pokračují, byl uznán režim osádky.
Znalost je dostatečná, když ji použijeme. Ochota nestačí, musíme konat.
provoz s více řidiči je když jsou přítomni nejméně dva řidiči, během1 hodiny není přítomnost dalšího řidiče nebo řidičů povinná, ve zbývající době však povinná je
tak by to mělo být stejný jako ve dvou začnu ve dvou a musím skončit ve dvou, začnu ve třech a končím ve třech
Tři řidiči jedou do Francie a třetí jim pouze pomáhá aniž by to bylo zapotřebí. Třetí řidič opustí osádku dříve aby mohl po denním odpočinku pokračovat zpět v jiné osádce. Na cestě mezi pravidelnou linkou mají řidiči takto zajištěné ubytování a střídají se různým způsobem. Zcela běžná praxe. Myslíš že opravdu musí všichni končit denním odpočinkem, když ve vozidle jsou neustále přítomni dva řidiči.
Znalost je dostatečná, když ji použijeme. Ochota nestačí, musíme konat.
Vím ale, že běžná praxe na cestách s busem do Barcelony funguje tak, že 2 řidiči dovezou bus někam k Montpelieru, tam je vystřídá 3. vypauzovaný, který v pohodě sám otočí trasu Barcelona a zpět a na tomto místě opět nasedají původní 2, kteří mezitím udělali denní odpočinek na hotelu a dorazí to dom.
Těch variant je asi více, ale jak píšu... nevím.
Proč ne, když tak jezdí i kamionáci. Já jsem poslední tří člennou osádku zažil při cestě do německa kdy jeden chyběl a jeden přebýval. Jen jedna řídila a ta tam byla Hezky a pochopitelně jsem to napsal.
Znalost je dostatečná, když ji použijeme. Ochota nestačí, musíme konat.