Dobrý den,
chtěl bych vznést dotaz, jak správně postupovat při technologické přepravě materiálů mimo veřejnou komunikaci. Pokud vozidlo jezdí i parkuje mimo veřejné komunikace nespadá to tedy pod nařízení 561/2006. Je tedy nutné dodržovat denní dobu jízdy a zároveň bezpečnostní přestávky ? Jak se chovat dále, když vozidlo opustí lom a vjede na veřejnou komunikaci? Je třeba nějaké potvrzení? Jedná se o digitální i analogové tachografy... Jak správně ( a je vůbec možno ) používat režim OUT ? Děkuji za odpověď...
Petr K.
Odkazy: : Spolek Portal Sbirka GDPR Doprava-online Autoplosina Facebook
Jízda mimo veřejné komunikace - Technologická přeprava lom
Pravidla fóra
FORUM je uzavřeno, zatím nemáme garanta z Policie.
------------------------------------------------------------
Žádáme o naprostou slušnost a věcnost v této sekci, jde nám všem o to, aby tato spolupráce vydržela. Veškeré příspěvky, které nebudou k věci, budou přesunuty do jiné sekce nebo smazány.
FORUM je uzavřeno, zatím nemáme garanta z Policie.
------------------------------------------------------------
Žádáme o naprostou slušnost a věcnost v této sekci, jde nám všem o to, aby tato spolupráce vydržela. Veškeré příspěvky, které nebudou k věci, budou přesunuty do jiné sekce nebo smazány.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát 20. dub 2012 13:35:26
-
- Člen sdružení
- Příspěvky: 1610
- Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
- Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jízda mimo veřejné komunikace - Technologická přeprava lom
no---- zkusím, ale neručim za správnost
pokud se pohybuješ mimo veřejnou komunikaci tak můžeš použít režim "out" je ale otázka, pokud vyjedeš na veřejnou komunikaci, tak musíš doložit Tvůj předchozí režim..... problem vidím v tom, předpokládám, že jedeš poctivě na svojí kartu...máš režim "out" ale stejně se na ní zaznamenávají data co konkretně děláš....nevim , asi by jsi určitě neměl překročit max. dobu práce -výkonu za den -nevím tohle spíš líp zodpoví Tacho
pokud se pohybuješ mimo veřejnou komunikaci tak můžeš použít režim "out" je ale otázka, pokud vyjedeš na veřejnou komunikaci, tak musíš doložit Tvůj předchozí režim..... problem vidím v tom, předpokládám, že jedeš poctivě na svojí kartu...máš režim "out" ale stejně se na ní zaznamenávají data co konkretně děláš....nevim , asi by jsi určitě neměl překročit max. dobu práce -výkonu za den -nevím tohle spíš líp zodpoví Tacho
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic
- frantaemail
- Člen sdružení
- Příspěvky: 2299
- Registrován: ned 03. kvě 2009 14:19:26
- Bydliště: Šluknov
Re: Jízda mimo veřejné komunikace - Technologická přeprava lom
Řidič vozidla, které se pohybuje po neveřejné komunikaci musí mít nejpozději po 4,5 hodinách řízení (řízení je i doba kratší 15 minut) bezpečnostní přestávku nejméně 30 minut. Z pohledu nařízení EPaR se jedná o jinou práci, kterou je řidič i zaměstnavatel povinen prokázat (vykázat) a to buď potvrzením nebo ručním doplněním. V případě výjezdu vozidla na veřejnou komunikaci musí mít toto potvrzení řidič u sebe. Režim OUT je možno používat za předpokladu, že budou dodrženy podmínky pro tento režim. Rozepisovat co a jak by bylo na slohovou práci, to by mělo být předmětem školení řidičů.