Odkazy:  :   Spolek   Portal    Sbirka   GDPR   Doprava-online   Autoplosina   Facebook

Jsem začátečník a chci jezdit v klidu

I řidiči osobních vozidel jsou řidiči.
Odpovědět
Dave?
Příspěvky: 1
Registrován: sob 28. pro 2013 20:10:22

Jsem začátečník a chci jezdit v klidu

Příspěvek od Dave? »

Zdravím, nevím jestli jsem tu správně, ale nevím kam se obrací začátečníci s problémy. Tak to zkouším na tomhle foru. Mám řidičák skoro půl roku. Snažím se jezdit, tak jak mám. To znamená, být opatrný a dodržovat předpisy. Z finančních důvodů nejezdím každý den, ale snažím se co nejčastěji. Můj problém je, že mě trápí ostatní řidiči. Vždy když jezdím, tak furt na mě někdo troubý a to počítám jenom, když jsem si vědom, že jsem žádnou chybu neudělal. Jinak bych se takhle netrápil. Například dnes po odbočování se na mě lepil nějaký jeep, pak mě problikával těma svýma xenonama, že mě málem oslepil ve zpětným zrcátku. Asi chtěl abych ho pustil, aby mě mohl předjet. Jenže jak? Když v mém směru byl jeden pruh, který byl do zatáčky a připojoval se na rychlostní silnici. Pak když mě na rychlostní silnici předjel, tak na mě ještě za troubil. Dobrý, kdyby se mi nestávalo to, že na mě každou jízdu někdo troubý a já nevím proč? Tak bych ten dnešek, vůbec neřešil. Co dělám tedy špatně? Začínám být z toho vystresovanej, přitom chci jezdit v klidu. A když už teda nějakou chybu udělám, že mi to třeba chcípne na semaforech, tak jestli existuje nějáký způsob, jak se omluvit, třeba blinkrem a tak. Jinak chci ještě dodat, že na autě Z-etko nemám. Děkuji předem za příspěvky.
Uživatelský avatar
bohousek1
Člen sdružení
Příspěvky: 5606
Registrován: ned 29. bře 2009 12:25:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Jsem začátečník a chci jezdit v klidu

Příspěvek od bohousek1 »

Ahoj, nic si z toho nedělej a jezdi v klidu. Ti co pospíchají, tak at si pospíchají. Pokud máš možnost, tak jim uhni ke straně, ať si jedou. Základ je klid, nesmíš se nervovat. Vím, že to pořád nejde, někdy má člověk špatnou náladu apd.