Zdravím všechny. Po dlouhé době se vracím na MKD, proto si jdu pro pár rad ke zkušeným odborníkům na mezinárodních silnicích.
Prosím, poraďte.
1) Jak by si naplánoval zkušený řidič trasu /pro dva řidiče/: z ČR do Francie (oblast Lyonu s vykládkou o víkendu), pak s přejezdem do Belgie (oblast Bruselu) tak, aby v pondělí (nejlépe ráno) naložil a vracel se do ČR? Doplňuji, že pojedou dva řidiči.
2) Jak velkou hotovost potřebuji na poplatky spojené s půjezdem SRN (včetně vykládky) do Dánska a pak s nákladem zpět? Lze ještě vůbec platit dálniční poplatky hotově?
Děkuji za rady.
Jdu pro radu
-
- Člen sdružení
- Příspěvky: 1610
- Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
- Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jdu pro radu
neměl by tohle řešit ekonom firmy??? navíc dotaz je neúplný a odpověď nelze relevantně a přesně definovat-odpovědět.... nejsou dané termíny- případná časová okna.... exhalační norma. přesná místa , typ vozidla..... a pod .... má odpověď je prozatím tato : 
PS. a ponětí o případných zákazech a omezeních máme ???

PS. a ponětí o případných zákazech a omezeních máme ???
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic
-
- Člen sdružení
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon 17. lis 2014 18:13:17
Re: Jdu pro radu
Jo, to je pravda: Auto nemůže za žádné zvíře, které v něm sedí. S tím souhlasím.
Jeden termín dán je - z něj se dá vyjít...
Tahač s návěsem.
V neděli zákaz v celé EU.
Další podle z.č. 561/2006 Sb.
Díky i za takovou odpověď. Lepší nějaká odpověď než žádná.
Jeden termín dán je - z něj se dá vyjít...
Tahač s návěsem.
V neděli zákaz v celé EU.
Další podle z.č. 561/2006 Sb.
Díky i za takovou odpověď. Lepší nějaká odpověď než žádná.