Odkazy:  :   Spolek   Portal    Sbirka   GDPR   Doprava-online   Autoplosina   Facebook

Zastavení vozidla za provozu příslušníkem policie

Dotazy pouze na téma - ADR, silniční kontroly, kontroly technického stavu, vážení vozidel, omezení jízdy nákladních vozidel
Pravidla fóra
Žádáme o naprostou slušnost a věcnost v této sekci, jde nám všem o to, aby tato spolupráce vydržela. Veškeré příspěvky, které nebudou k věci, budou přesunuty do jiné sekce nebo smazány.
Na jiný okruh dotazů zatím nemáme zajištěného garanta, proto se prosím držte jen témat zde uvedených.
Odpovědět
martin440
Člen sdružení
Příspěvky: 1610
Registrován: ned 29. bře 2009 13:04:25
Bydliště: in Westböhmen..pevná hráz socializnu
Kontaktovat uživatele:

Zastavení vozidla za provozu příslušníkem policie

Příspěvek od martin440 »

Prosím, pokud to bude možné, o citaci nebo, vnitřní předpis, nebo doporučení, kterých se musí příslušník při zastavování vozidel na silnicích a dálnicích řídit, děkuji

pozn. mnohokráte se setkáváme, že Vaši příslušníci v některých (naštěstí je jich minimum) případech skoro riskují život "skotačením" v jízdních pruzích, bez ohledu na provoz-i v levých na dvou proudých komunikacích....neboli ..mám na mysli i jiná doporučení než- předvídat , s ohledem na provoz a pod.(obecně známá a jasná)nelze přece očekávat, že vůz o hmotnosti 40 tun zastaví, nebo je schopen zastavit bezpečně na vzdálenost do 50 metrů při rychlosti 80-90 km/hod.....děkuji za Váš náhled a názor
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí... http://www.funradio.fr/playfun# je lepší se pokusit aspoň o něco, než nedělat vůbec nic
Uživatelský avatar
Dopravní policie
Dopravní policie
Příspěvky: 74
Registrován: stř 16. zář 2009 10:24:36

Re: Zastavení vozidla za provozu příslušníkem policie

Příspěvek od Dopravní policie »

martin440 píše:Prosím, pokud to bude možné, o citaci nebo, vnitřní předpis, nebo doporučení, kterých se musí příslušník při zastavování vozidel na silnicích a dálnicích řídit, děkuji

pozn. mnohokráte se setkáváme, že Vaši příslušníci v některých (naštěstí je jich minimum) případech skoro riskují život "skotačením" v jízdních pruzích, bez ohledu na provoz-i v levých na dvou proudých komunikacích....neboli ..mám na mysli i jiná doporučení než- předvídat , s ohledem na provoz a pod.(obecně známá a jasná)nelze přece očekávat, že vůz o hmotnosti 40 tun zastaví, nebo je schopen zastavit bezpečně na vzdálenost do 50 metrů při rychlosti 80-90 km/hod.....děkuji za Váš náhled a názor
Bohužel vnitřní předpisy upravující činnost policisty nejsou určeny ke zveřejnění. Jinak obecně je nutné říci, že policista by měl vozidlo zastavovat včas tak aby nedošlo k ohrožení zastavovaného vozidla nebo policisty.

s pozdravem
Hroch.R420
řidič profesionál
Příspěvky: 334
Registrován: pát 10. dub 2009 13:06:24

Re: Zastavení vozidla za provozu příslušníkem policie

Příspěvek od Hroch.R420 »

Zdravím dopravní policii,včera jsem jel do Německa po D8 přes Petrovice a co jsem viděl v protisměru,to mi hlava nebere. Za tunelem směrem z Německa shovana octavia s radarem a měří rychlost z kopce dolu. Což o to ,to je docela normální,ale kousek pod tunelem je pruh pro nouzové zastavení v případě poruchy brzd a přímo v tomto pruhu dvě auta policistů,odchytávajíc rychle jedoucí hříšníky. Vysvětlil někdo policistům z Ústí nad Labem k čemu tento pruh slouží? Co by dělali kdyby se z tunelu vyřítila 40ti tunová souprava s poruchou brzd? Kam by utíkali? Mezi auta do dálnice? Z fotografie je jasně vidět,že octavia stojí přímo na červenobílém šrafování,které dál pokračuje štěrkovým polem,tzn že sice by se porouchaný kamion zastavil ,ale neobešlo by se to bez zbytečné škody na majetku,nedej bože i horší újmě. Vždyt o kilometr dál je benzínová pumpa kde lze provést kontrolu bezpečně,tak proč tímto ohrožují životy nejen svoje,ale i kontrolovaných vozidel. Nikdy jsem neviděl,že by třeba v Alpách prováděla policie kontroly v těchto místech,co si o tom myslíte?
Obrázek
Obrázek
Odpovědět